czwartek, 27 czerwca 2013

Quiz Cosmetics - recenzja

Dziś w końcu mogę powiedzieć kilka słów o produktach które otrzymałam do testów od firm Quiz Cosmetics. 


1. Eyeliner, Liquid Liner For Intense colour

Od producenta:
Znakomicie podkreśla kontur oka. Cieniutki, bardzo wygodny pędzelek umożliwia precyzyjną aplikację. 
Nie rozmazuje się i szybko schnie. Pozwala na stworzenie zarówno klasycznych  jak i ekstrawaganckich makijaży.

Moja opinia:
Codziennie stosuję tego typu produkty i wydawało mi się że w końcu opanowałam rysowanie kreski. Jednak ten produkt uświadomił mi że jest to banalnie proste. Zasługą jest cieniutki pędzelek. Teraz wystarczy jedno pociągnięcie, kreska jest równiutka i umiejscowiona tam gdzie chce ja a nie aplikator ;) Schnie bardzo szybko i nie daje żadnych szans mojej opadającej powiece ;) Jestem na prawdę zadowolona z tego produktu. Polecam początkującym dziewczyną gdyż wypróbowałam już kilka innych droższych firm i nie są warte ani swojej ceny ani czasu który trzeba poświecić by cokolwiek 'namalować'. 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




2. QUIZ, Glance Shine nr 41 

Od producenta:
Delikatnie, a zarazem efektownie podkreśla usta, nadając im subtelny kolor i blask. Kompleks witamin i naturalnych składników odżywczych pielęgnuje usta i utrzymuje odpowiedni poziom ich nawilżenia. Błyszczyk zapewnia efekt większych, aksamitnych i cudownie błyszczących ust przez długo czas.

Moja opinia:
Błyszczyk również przypadł mi do gustu. Już po pierwszym nałożeniu usta stały się miękkie i pięknie błyszczały. Pigment który jest tutaj zawarty wykonturował i wypełnił moje usta. Przyjemny owocowy zapach, konsystencja delikatnie lepka jednak nie kleiła ust. Dość długo utrzymuje się na ustach.  



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3. QUIZ Cosmetics, Eyeliner 014/zieleń 

Od producenta:
Miękkie, lekko rozprowadzają się na powiece, tworząc gładką i precyzyjną kreskę o głębokim kolorze.  Doskonale podkreśla kształt oka i spawia, że wydaje sie ono bardziej wyraziste.  Efekt utrzymuje na powiece przez wiele godzin.

Moja opinia:
Kredka delikatna, bez problemu wykonamy nią delikatny bądź mocniejszy makijaż. Bardzo przyjemna w nakładaniu, miękka nie ciągnie nam powieki tylko pozostawia na niej delikatną powłokę. Trwała przez co nie  odbija się na górnej powiece.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4. Safari, Trendy Colour, nr 58 mat 

Od producenta:
Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu.  Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk. Nie zawiera szkodliwego  toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.

Moja opinia:
Przede wszystkim piękny intensywny kolor. Już przy 2 warstwie mamy idealnie pokrytą płytkę paznokcia. Konsystencja dość rzadka, co dla mnie jest akurat plusem. Szybko schnie, zapach nie jest drażniący. Kolor identyczny jak w buteleczce. Na pewno skuszę się na inne kolory.


Produkty godne polecenia. Za niską cena mamy na prawdę dobra jakość.


Korzystałyście? Możecie mi polecić jakiś inny produkt z tej firmy? Dajcie znać czy u Was również się sprawdziły.


Pozdrawiam =]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz