poniedziałek, 3 czerwca 2013

Moje początki

Witam Wszystkich,

Od około roku zaczęłam się interesować pielęgnacją włosów, a konkretnie kosmetykami bez silikonów. Pierwsze produkty produkty które kupiłam były to kosmetyki firmy Alterra (szampony i odżywki). Odzywka która uratowała moje włosy tj. Alterra morela i pszenica została wycofana, nie mam pojęcia dlaczego, jakbym wiedziała wcześniej na pewno bym zrobiła zapasy.

szampon, granat i aloes
odżywka, granat i aloes

szampon, morela i pszenica
odżywka, morela i pszenica


Wcześniej moja pielęgnacja opierała się tylko i wyłącznie na silikonach gdyż myślałam że bez nich moje włosy oklapną i nie będą chciały się układać.

Po 2 miesięcznej 'kuracji' bez-silikonowej moje włosy zaczęły się zmieniać. Przestały się puszyć i zaczęły błyszczeć, nie były również tłuste na następny dzień. Wiadomo, były dni lepsze i gorsze, jednak tych na plus było znacznie więcej. Kolejne miesiące to był czas zakupów i eksperymentów. Ale wiadomo co za dużo to nie zdrowo. Czytałam więcej i więcej...

Aktualnie moje włosy są w najlepszym stanie od kiedy pamiętam. Na pewno daleko im do ideału ale to i tak sukces w porównaniu do tego co było rok temu.


A jakie były wasze początki? Czy również firma Alterra zapoczątkowała Was sukces w pielęgnacji włosów? 

Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz