wtorek, 25 czerwca 2013

>>BIOVAX<< promocja w Drogerii hebe

Witajcie,

Informacja dla wszystkich którzy używają kosmetyków firmy BIOVAX L'biotica, a nie byli jeszcze w HEBE.

Od 13-26.06 (do jutra) drogeria posiada dużą promocję na wszystkie produkty tej firmy.
Między innymi:

  • maski i szampony do włosów cena 14,99 zł 
  • eliksir do włosów 19,99 zł
  • widziałam również jedwab w płynie, serum wzmacniające z wit. A+E, serum do paznokci, cena około 14 zł
Oczywiście ja również skusiłam się promocją i zakupiłam ELIKSIR wygładzająco-nawilżający, naturalne oleje: ARGAN, MAKADAMIA i KOKOS.

Zakup kolejnej maski nie wchodził w grę gdyż mam do wykorzystania jeszcze 3.

Promocja godna polecenia szkoda tylko że dopiero wczoraj się o niej dowiedziałam :(


Pozdrawiam gorąco ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz