piątek, 5 lipca 2013

Aktualizacja włosów - lipiec

Po podcięciu końcówek i zabezpieczeniu ich Eliksirem z Biovax-u mogę w końcu spać spokojnie ;)

Zmieniłam także metodę mycia tzn. teraz na sam początek na końce nakładam odżywkę np. Emulsję z firmy Gloria, następnie myję skalp delikatnym szamponem Babydream/płynem Facelle i na koniec nakładam odżywkę.  Korzystałam z tej metody w tamtym roku ale od kiedy zaczęłam nakładać olej na suche włosy musiałam zmienić troszkę kolejność. Olej stosuję raz w tygodniu bądź raz na dwa tygodnie więc powrót do poprzedniej metody jak najbardziej mi pasuje.

lipiec 2013
czerwiec 2013

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Dużo lepiej prezentują się podcięte:) Super kolor i długość, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Masz naprawdę piękne i gęste włosy :)

    OdpowiedzUsuń